woensdag 22 januari 2014

Even vallen



De Leukemie is terug! Gewoon verdomde klote zeg maar. Of ik me ziek voel? Nee.. eigenlijk niet. Ik voel me gewoon oké en zag het ook niet aankomen. Niemand trouwens.. Hoe het dan kan dat het terug is? Dat mag je aan Joost vragen. ;) Blijkbaar ben ik op een of andere manier immuun voor de chemo die ik krijg terwijl ik ook weer heel erg gevoelig ben voor alle medicijnen en chemo. Lekker tegenstrijdig dus. Afgelopen dagen heb ik het er dan ook nog maar even van genomen. Avondje uitgegaan, gebowld, mystic golf, lekker uiteten en parachute gesprongen! Dat laatste werd meteen ook vastgelegd door de BNN voor het programma de Social Club. Wat jullie vast allemaal al hebben bewonderd. Super vette ervaring en ik raad het jullie allemaal aan!


Fragment: De Social club Amber



Geen opmerkingen:

Een reactie posten