dinsdag 25 februari 2014

Koorts en nog steeds geen leukocyten

23-02-2014

Zo poste ik donderdag avond het bericht dat het allemaal wel rustig ging en het eigenlijk alleen wachten was tot mijn beenmerg opkomt en ik even uit de dip kom om te herstellen.. Ging het diezelfde nacht mis! Veel meer last van mijn mond en aan de extra pijnstillers. Op de Tramadol ga ik niet zo lekker, word er onrustig en dol van. Volgende stap was Morfine. Daar zit ik nu dus aan, wel met succes. De pijn is zeker nog aanwezig maar hiermee wel vol te houden. Eten lukt ook echt niet meer, dus voedingsdrankjes it is.. Die dag erna kreeg ik er koorts bij en mijn infectie waardes zijn hoog. Mijn bloed staat op kweek dus ik hoop dat ze snel weten om wat voor een infectie/bacterie/virus het gaat zodat het snel gericht bestreden kan worden. Mijn beenmerg is ondertussen ook nog niet opgekomen en ik vind het nu wel tijd worden dat die dat toch gaat doen! 

Voedingsdrankjes





Ze zijn serieus best te drinken, als je er eentje neemt in de week dan. 
Het smaakt gewoon beetje milkshake achtig. Maar het leven op milkshake dingen, not the life for me. Dus snel herstel please!!

















25-02-2014
Vanochtend nog steeds/weer koorts, voel me ook niet fit.  Mijn mond toont nog geen verbetering. Ze hebben uit wat mondkweekjes gezien dat er inderdaad infectie zit in mijn mond dus daar hebben ze nu de medicatie van verhoogd. Krijg het nu via het infuus. Hopelijk is dit ook de rede van de koorts en werkt dit binnen een paar dagen..  Gisteren ook een wat downer dagje en nog steeds geen spoor van opkomend beenmerg. 32 dagen ziekenhuis.. Dag  24 laatste chemo van dit blok toegediend gekregen, duurt lang.. -_- 
Ik krijg zo weer een bloedtransfusie en ik hoop dat de donor van die zak superbloed heeft en ik een beetje een boost krijg :)

Liefs Amber


Verder als je op visite wilt komen, heb ik vanaf nu liever dat je het eerst even laten weten ;)

Oh! En ik weet niet of mensen expres anoniem reageren, kan natuurlijk, of dat jullie vergeten jullie naam in te vullen.. maar op mijn vorige post had ik dus 5 anonieme reacties. Als dit de bedoeling is, vooral blijven doen maar ik wilde mensen er even op wijzen dat je dus niet moet vergeten je naam in te vullen. :)

12 opmerkingen:

  1. Hallo meis zit dus tegen balen.
    Hoop dat de koorts snel zakt en je
    mond beter wordt dat je weer wat kan eten.
    Maar je blijft voor ons een topper.
    Liefs van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. paulien peters-Reijers25 februari 2014 om 07:13

      Volhouden lieve amber .ook al zit het flink tegen balen .gr en een heleboel xxxx van ons fam peters.

      Verwijderen
  2. Beste Amber, misschien was ik een van die anonieme blogvolgers. Via je nicht Susan Vermaes op Facebook kwam ik op je blog. Alles wat Vermaesjes overkomt interesseert me. 'k Ben een oudere (19 jaar ouder) neef van je vader Oscar. Misschien kent je vader mij niet eens. Ik blijf je blog volgen en dagelijks gedenk ik je in gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keep the faith! Hou vol!

    Anouk, een social club fan van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Amber!
    Ben ik weer, mevrouw anoniem die je vertelde over de AYA Community. Ik zie dat je aangemeld bent (je staat idd tussen de deelnemers), maar we kunnen via die site niet meer persoonlijke berichtjes naar elkaar sturen. Ik ben Hilke en mn emailadres kun je bij mijn profiel vinden als je zin hebt om te kletsen!

    Liefs,
    Hilke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey kanjer, wat een ellende, de koorts, infectie en vooral de strijd!!! de pakjes drinken, ik ken ze, ze ZIJN GEWOON NIET LEKKER , de smaak van de zogenaamde banaan en aardbei proeven chemisch en je word er ook nog eens misselijk van, maar meid, al het goede wat je nodig hebt zit er in, en dan maar met de neus dicht af en toe, 32 dagen alweer, hopelijk is je infectie gauw weg (bestreden) en kom je dichterbij wat positief nieuws, ik blijf voor je bidden, liefs willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgende keer bellen we even van te voren als we komen. (mag dat mobiel of met whatsapp)
    Waren misschien iets te enthousiast.
    Liefs Lenie


    groetjes Lenie


    BeantwoordenVerwijderen
  7. krista van Linder25 februari 2014 om 11:28

    Dag Amber,

    Ik lees je blog via Ayla. Ayla is mijn petekind. Ik heb enorme bewondering voor de manier hoe jij met deze verschrikkelijke rotziekte omgaat.

    Goed van je dat je deze blog hebt gemaakt, meestal maak je het verloop van kanker pas mee als het iemand betreft die dichtbij je staat. Ik denk dat je hiermee een hoop mensen bereikt. Super!

    Natuurlijk duim ik voor je en blijf ik je blog volgen. Dikke duim omhoog voor jou.

    groetjes Krista van Linder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heej Amber, zou je ook vriendjes met mij willen worden op facebook (heb je al uitgenodigd), want ik zie de helft van de tijd jouw blogmeldingen niet (alleen via Ayla of Vayanthi)
    Ik was je al wel gaan volgen op twitter, maar daar doe ik eigenlijk nooit iets mee dus dat vergeet ik (zusje van Hannie hè, ook zo'n vergeetmuts)
    Mooi klote dat het nu zo waardeloos gaat... Hoop dat de medicatie snel aanslaat en dat je weer lekker je tanden in een vers broodje kan zetten (ik maak je toch niet aan het kwijlen?)
    Nou genoeg geouwehoerd, ik leef met je mee en ik vind je een kanjer! Zet 'm op meissie! Veel sterkte.

    Ik wil wel on-anoniem reageren, maar dat vind het systeem niet goed geloof ik... Of ik doe iets niet goed, maar dat kan haast niet ;-)
    Groetjes, Sandra Kersten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ellie schonenberg25 februari 2014 om 13:20

    Lieve AMber
    hou vol meid hoe heftig het op moment ook is ja we weten allemaal wel wij kunnen dat allemaal wel zeggen maar jij moet het doorstaan .en lig jenu niet meer op kinder afdeling ? En hoe is dat nu? zijn toch zeker ook wel lief voor je
    we steken de kaars voor je aan.xxxx fam schonenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Amber, ook vanuit de Tolboom volgen wij je verhaal! Hopelijk binnenkort beter nieuws! Groetjes Femke Kuipers (buurvrouw van Oscar T.)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heej Amber, snoeshaantje. Vandaag is het 26 februari en ik hoop dat het wat beter gaat! Ik was vast een van de anonieme reageerders omdat ik net als Sandra feitelijk eigenlijk niets fout doe, haast niet, maar het systeem begrijpt mij ook niet. Hoe gaat het op de nieuwe afdeling, ben zeer benieuwd, neem snel contact op en ik wens ik wens ik wens dat dat beenmerg snel opkomt en dat je snel weer lekker kan eten en aansterkt. Knuffel en dikke zoen. Hannie

    BeantwoordenVerwijderen